Zabavna matematika. Foto: Sonja Merljak/Časoris
Foto: Sonja Merljak/Časoris

Zabavna matematika v Hermanovem brlogu

Facebooktwittergoogle_plus

Je matematika lahko zabavna?

Profesorji z Gimnazije Celje – Center (GCC) pravijo, da je lahko.

Zabavna matematika. Foto: Sonja Merljak/Časoris

Matematika je zabavna, pravijo trije profesorji.

Da bi prepričali še vse neverne Tomaže, so v Otroškem muzeju Hermanov brlog pripravili prav posebno razstavo Zabavna matematika. Razstava bo odprta do 7. marca 2018.

Gostujoča razstava učnih pripomočkov in igralnih kotičkov iz zbirke muzeja Mathematikum otrokom, pa tudi odraslim, približuje matematiko na zabaven, igriv in interaktiven način.

Program so skupaj s kustosi Muzeja novejše zgodovine Celje oblikovali učitelji in dijaki 3. letnika programa predšolska vzgoja na GCC, ki so med drugim razstavo dopolnili z izvirnimi didaktičnimi igračami. Te so nastale pri predmetu matematika za otroke in v okviru inovacijskega projekta ČKA IGRA.

Mimogrede: ali znate razvozlati ta rebus?

Zabavna matematika. Foto: Sonja Merljak/Časoris

Naloge je preizkusil tudi direktor Tone Kregar.

»Matematika je zgodba o človeškem umu,« pravi profesorica matematike na GCC Tatjana Ravničan Ganzitti. »Matematika izhaja iz besede mathematicus, ki pomeni ljubezen do učenja. V sebi torej nosi ljubezen. Zakaj je potem večina otrok ne mara?« se sprašuje profesorica. In dodaja: »Če bomo dopustili, da je ne bodo marali, bomo mladim zaprli vrata v prihodnost.«

Sama jo je vzljubila šele v tretjem letniku srednje šole, ko je dobila učiteljico, ki ji je matematiko znala približati. Še danes zato poudarja, da je ljubezen do matematike (ali do kateregakoli šolskega predmeta) najbolj odvisna od učitelja.

Eden od igralnih kotičkov obiskovalce izziva, naj občrtajo ribo, pri čemer njeno podobo lahko gledajo le v ogledalu. Se vam zdi, da je to preprosto?

Zabavna matematika. Foto: Sonja Merljak/Časoris

Riba v zrcalu. Foto: Sonja Merljak/Časoris

 

Slovarček

Neverni Tomaž je oseba, ki pretirano dvomi.

 

Za razmislek

  1. Zakaj učno snov v vrtcu in nižjih razredih osnovne šole poučujejo na igriv način, pozneje pa bolj resno?
  2. Kako bi ti poučevala matematiko?
  3. Zakaj velja, da je matematika odraz vsega življenja?
Facebooktwittergoogle_plus
ČKA IGRAGimnazija Celje - CentermatematikaOtroški muzej Hermanov brlogZabavna matematika

Sonja • 1. 2. 2018


Prejšnja objava

Naslednja objava

Dodaj odgovor