Je matematika lahko zabavna?
Profesorji z Gimnazije Celje – Center (GCC) pravijo, da je lahko.

Da bi prepričali še vse neverne Tomaže, so v Otroškem muzeju Hermanov brlog pripravili prav posebno razstavo Zabavna matematika. Razstava bo odprta do 7. marca 2018.
Gostujoča razstava učnih pripomočkov in igralnih kotičkov iz zbirke muzeja Mathematikum otrokom, pa tudi odraslim, približuje matematiko na zabaven, igriv in interaktiven način.
Program so skupaj s kustosi Muzeja novejše zgodovine Celje oblikovali učitelji in dijaki 3. letnika programa predšolska vzgoja na GCC, ki so med drugim razstavo dopolnili z izvirnimi didaktičnimi igračami. Te so nastale pri predmetu matematika za otroke in v okviru inovacijskega projekta ČKA IGRA.
Mimogrede: ali znate razvozlati ta rebus?

»Matematika je zgodba o človeškem umu,« pravi profesorica matematike na GCC Tatjana Ravničan Ganzitti. »Matematika izhaja iz besede mathematicus, ki pomeni ljubezen do učenja. V sebi torej nosi ljubezen. Zakaj je potem večina otrok ne mara?« se sprašuje profesorica. In dodaja: »Če bomo dopustili, da je ne bodo marali, bomo mladim zaprli vrata v prihodnost.«
Sama jo je vzljubila šele v tretjem letniku srednje šole, ko je dobila učiteljico, ki ji je matematiko znala približati. Še danes zato poudarja, da je ljubezen do matematike (ali do kateregakoli šolskega predmeta) najbolj odvisna od učitelja.
Eden od igralnih kotičkov obiskovalce izziva, naj občrtajo ribo, pri čemer njeno podobo lahko gledajo le v ogledalu. Se vam zdi, da je to preprosto?

Slovarček
Neverni Tomaž je oseba, ki pretirano dvomi.
Za razmislek
- Zakaj učno snov v vrtcu in nižjih razredih osnovne šole poučujejo na igriv način, pozneje pa bolj resno?
- Kako bi ti poučevala matematiko?
- Zakaj velja, da je matematika odraz vsega življenja?