Cankarjev dom v Ljubljani so preplavili otroci. Prišli so na Kulturni bazar, da bi videli, kaj vse zanimivega in lepega na kulturnem področju si bodo lahko ogledali v prihodnjih tednih in mesecih.
Na enem mestu se predstavlja približno 300 ustanov, njihovo ponudbo pa si bo v enem dneu ogledalo okoli tisoč strokovnih delavcev in prav toliko otrok.
Tretješolci iz Kočevja pravkar ustvarjajo likovno-plesno-gledališki šov z Ribičem Pepetom.
Časoris se predstavlja v neposredni bližini, zato imamo člani uredništva poseben privilegij, da lahko spremljamo, kaj vse so še pripravili kolegi iz otroškega programa RTV Slovenija.
Nekaj mladih obiskovalcev smo vprašali, zakaj so prišli in kaj jim je bilo najbolj všeč.
Ivona, Ajda, Maja iz 7. c. Osnovne šole Antona Ukmarja, Koper: »Prišli, da se še bolj kulturno izobrazimo. Najraje gledam gledališle predstave. In tudi nastopamo v šolskem gledališkem krožku.«
Zoja Mesojedec, 4. razred OŠ Zbora odposlancev Kočevje: »Ogledala sem si in poskusila Cmokovo rolado, ki je čarobna in se bomo cel teden smejali. Gledali pa smo tudi animirane filme, ki so jih naredili iz papirja.«
Lara Malnar, 3. a., OŠ Zbora odposlancev Kočevje: »Najbolj mi je bila všeč Cmokova rolada. Ker je rekle, da se bomo cel teden smejali in jaz se rada smejem. Videli smo tudi, kako se ustvarijo filmčki. Mi je bilo všeč, ker sem sama naredila en filmček. Naredila sme opico in pajka in to se obrača in izgleda, kot da je na opici pajek.«
Matic Rogale, 4. razred OŠ Zbora odposlancev Kočevje: »Všeč mi je bil film za zaveso v škatli.«
Iva Žganjar, 3. b. razred OŠ Zbora odposlancev Kočevje: »Najbolj mi je bil všeč animiran film v škatli. To je zelo težko delati. Tudi jaz hodim na animacijski krožek in vem, kako je težko in naporno.«
Klara Pečelin s prijateljicami, 6. c. OŠ Žiri: »Najbolj mi je bil všeč reper Zlatko, ker dobro poje in sem se lahko z njim slikala.«
Petra Jesenko, vrtec Brezje in OŠ Antona Tomaža Linharta Radovljica: »Vse mi je zelo všeč. Šla sem na predavanje Kreativno učenje in razmišljam, kako bi to lahko uvedli pri nas. V vrtcu bi se še dalo, v šoli – učim tudi drugi in četrti razred – pa je urnik kar natrpan. Se mi zdi, da bi morali otroke naučiti, da se umirijo, da se sploh lahko učijo.«