Družbo lahko spreminjamo na več načinov, tudi s plakati oziroma njihovo sporočilnostjo. V vsakem primeru pa moramo biti dejavni, četudi se sprva zdi, da ne moremo ničesar spremeniti …
Podjetje TAM-TAM je z akcijo Plaktivat v petih letih pridobilo 1445 plakatov na teme, kot so beg možganov, vpis v prostovoljno gasilstvo, nasilje med mladostniki, spletna zasvojenost, problematika migrantov, sovražni govor, alternative potrošništvu, telesna (ne)aktivnost, diabetes, bralna kultura, nasilje nad ženskami in kriza medijev.
Med njimi so izbrali najboljše in jih razstavili v Zgodovinskem atriju Mestne hiše Ljubljana, kjer bodo na ogled do 3. decembra 2019.

Blaž Gregorin, direktor podjetja TAM-TAM in član Plaktivatove žirije, pravi, da zmagovalni plakati nagovarjajo vse generacije in se skušajo približati čim širši javnosti.
Ali so plakati razumljivi, dostopni tudi otrokom?
»Družbenoodgovoren projekt Plaktivat ozavešča o pomembnih družbenih temah in želi spodbuditi pozitivne premike v naših glavah. Nagovarja tako širšo javnost kot tudi posameznike različnih starosti, da naj prispevajo k bolj strpni, prijazni in zdravi družbi. Plakate so od nekdaj uporabljali za informiranje in so pogosto pozivali k spremembam, zato si tudi s Plaktivatom želimo javnost opozoriti na različne družbene težave in spodbuditi pogovor ter iskanje pozitivnih rešitev.«
Kam jih bodo postavili, da bodo v največji meri nagovarjali mimoidoče?
»Mestni plakati so se vedno pojavljali na takšnih lokacijah, da jih je videlo čim več meščanov, zato jih še danes najdemo v središčih mest, na trgih, tržnicah, promenadah in v bližini kulturnih inštitucij,« je še pojasnil Blaž Gregorin.
Za razmislek
- Ali ste v šoli že delali plakate?
- Kaj so sporočali?
- Katera od navedenih družbenih tem se ti zdi najbolj aktualna?