Božično-novoletni prazniki so čas, ko se veselimo daril.
A bistvo praznikov ni v prejemanju. Pravo srečo prinašata le ljubezen in sreča najbližjih, ne pa materialne stvari.
Kljub temu želimo osebam, ki jih imamo radi, pokazati, koliko nam pomenijo, zato jih obdarujemo.
Srečni smo, ko jim predamo darilo in jih z njim razveselimo.
Pri obdarovanju ni najpomembnejša vrednost darila, ampak misel na ljubljeno osebo.
Trgovci pa si vendarle želijo, da bi v prazničnem času za darila zapravili čim več denarja.
Zato nas v nakup poskušajo prepričati z oglasi. Podjetja, ki oblikujejo oglase, se dobro zavedajo, da so najboljši tisti, ki pripovedujejo zgodbe. Že vrsto let zato njihovi ustvarjalci tekmujejo, kdo bo pripravil najlepši božični oglas.
Letos so največ pozornosti pritegnili:
- Oglas o deklici, ki se prijavi na šov talentov
- Oglas o dečku s pošastjo v sobi
- Oglas o srečanju medvedka Paddingtona in Božička
- Oglas o božični pravljici za lahko noč
V Veliki Britaniji so iz najboljših božičnih oglasov sestavili celo kratek filmček. Tudi pri nas so to zimo oglasi pritegnili kar nekaj pozornosti.
Najbolj opazni so tisti, v katerih nastopa smučarka Ilka Štuhec.
Največ navdušenja so poželi:
- Skupaj močnejši!
- Si za naše?
- Super junakinja
Ta je še prav poseben, saj Ilka nastopa kot animirana junakinja.
Slovarček
Oglas je objava, s katero želi podjetje gledalcem predstaviti svoj izdelek in jih prepričati, da ga kupijo.
Za razmislek
- Koliko oglasov vidiš na običajen dan?
- Zakaj podjetja snemajo oglase?
- Kakšno darilo bi najbolj razveselilo tebe?