Ste vedeli, da lahko človek preskoči vlak? Ne? Tudi mi nismo, dokler nismo videli, kako je to uspelo fantom iz akrobatske skupine Dunking Devils.
Saj jih poznate, kajne? To so tisti fantje, ki so zasloveli z akrobatskim zabijanjem žog v koš.
Zdaj so postali znani tudi zunaj meja Slovenije.
V zadnjih tednih so namreč posneli 10-delno spletno serijo, s katero promovirajo Facebookovo platformo Facebook Watch. K sodelovanju jih je skupaj s Filipom in Blažem iz skupine F&B Acrobatics povabil ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg.

Spletna platforma Facebook Watch želi konkurirati spletnim ponudnikom video vsebin, kot so Netflix, YouTube in Amazon Prime. Da bi gledalci že takoj na začetku lahko spremljali zanimive vsebine, so v Facebooku poleg slovenskih akrobatov k sodelovanju povabili ustvarjalce revije National Geographic in igralce Billa Murraya, Jessico Alba, Elizabeth Olsen in Orlanda Blooma.

Spletno serijo Fly Guys so Dunking Devilsi dva meseca in pol snemali na desetih lokacijah. Devet epizod je posnetih v Sloveniji: v Kopru, Ljubljani, na Bloškem jezeru, v kamnolomu Verd, na Gradu Snežnik, na Veliki Planini in v muzeju Slovenskih železnic. Med snemanjem so izpeljali številne vratolomne podvige: zabijali so na avtovlaku, skakali na tovornem vlaku, nazadnje pa preskočili muzejski vlak!

Facebook Watch je za zdaj na voljo le v ZDA. Tretjo epizodo si kljub temu že lahko ogledate na Facebookovi strani skupine Dunking Devils. Le česa so se domislili tokrat?
Slovarček
Promovirati pomeni predstaviti javnosti s posebno prireditvijo, v tem primeru s posebno spletno serijo.
Platforma pomeni osnovo, temelj, v tem primeru prostor za opravljanje dejavnosti.
Konkurirati pomeni prizadevati si, da je z večjo kvaliteto blaga ali nižjo ceno izdelkov, z boljšimi storitvami kdo boljši od drugih.
Za razmislek
- Kaj pomeni, če te k sodelovanju povabi Facebook?
- Kaj je tvoj največji uspeh doslej?
- Koliko truda si največ vložila vanj?