Že odštevaš dni do božiča?
Mesta so okrašena, na radiu se vrtijo božični hiti, ljudje pa počasi začenjamo kupovati darila. Za nekatera dobimo idejo prav med gledanjem televizije in božičnih oglasov.
Med tistimi, ki letos najbolj izstopajo, je norveški oglas o istospolno usmerjenem Božičku.
Z oglasom norveška pošta Posten slavi prihajajočo obletnico in prelomnico: pol stoletja, odkar so v državi dekriminalizirali istospolno usmerjenost.
»Posten je vključujoče podjetje z veliko raznolikostjo, in to pomembno 50. obletnico bi radi proslavili z lepo ljubezensko zgodbo,« je za LGBTQ Nation povedala direktorica marketinga Monica Solberg.
Eden težje pričakovanih oglasov je vsako leto oglas britanske veleblagovnice John Lewis. Letos nam kaže, kako moramo božični duh deliti s tistimi, ki naših prazničnih običajev ne poznajo.
Prazniki ne minejo niti brez oglasa za Coca-Colo. V podjetju so v ospredje postavili otroka, katerega ideja oziroma želja zaposli celotno skupnost.
V bloku, kjer ni pravega božičnega vzdušja in kjer hkrati nimajo dimnika, skozi katerega bi lahko prišel Božiček, združijo moči in pripravijo svoje doživetje.
Tudi v oglasu podjetja Apple so v ospredje postavili otrok in njegovo posebno idejo, le da mu jo pomaga ohraniti njegova družina.
Pri spletnem trgovcu Amazon pa letos poudarjajo pomen prijaznosti in stika z okolico. To je še posebej pomembno v (po)pandemičnih časih, ko se mnogi zaradi nehvaležne situacije še vedno soočajo s stiskami.
Enega od božičnih oglasov so posneli tudi na naših tleh, in sicer v Mariboru. Snemali so ga dva oktobrska dneva. V njem nastopajo slovenski igralci.
Njegov naslov je Čarobni krompirček, McDonalds pa ga je pripravil za nemško govoreče države.
Oglejte si še najlepše oglase iz leta 2020, 2019, 2017 in 2016.
Slovarček
Dekriminalizirati pomeni prenehati obravnavati kaj kot nezakonito, kaznivo.
Za razmislek
- Kateri je tvoj najljubši božični oglas?
- Zakaj podjetja snemajo božične oglase?
- Kaj je pomemben element oglasov?