Praznično vzdušje se je pričelo, vse je okrašeno, malce pa nas je tudi že razvajal sneg.
Naslednja postaja prazničnih radosti so božični oglasi!
Tokrat so v ospredju majhna dejanja dobrote, ki spreminjajo svet.
Med najbolj težko pričakovanimi je vedno oglas za Coca-Colo. Letos nam sporočajo, da svet potrebuje več Božičkov in da je vsakdo izmed nas lahko on.
Pri Lidlu prav tako opominjajo, da najmanjše pozornosti lahko dosežejo veliko.
Britanski trgovec Boots nas skozi dogodivščino matere in hčerke, ki odpotujeta k Božičku na Severni pol, popelje na pot hvaležnosti in občudovanja vseh, ki nam pomagajo na naši poti.
Božičku se na prikupen način zahvali tudi deček, ki v ameriški veleblagovnici Macy’s išče popolno darilo prav zanj.
Amazon nam prinaša zgodbo o vseživljenjskem prijateljstvu in kako je vsak lep trenutek še lepši, če ga z nekom delimo.
Medtem nam britanska pošta v nekoliko skrivnostnem oglasu predstavi običajen delovni dan v času predbožične mrzlice in vso hvaležnost, ki ga ta prinese.
V Applu s kombinacijo klasičnega videa in animacije pokažejo, da nam ustvarjalnost lahko odpre oči ter vidimo svet – in ljudi – drugače.
Kako biti bolj božičen in se ob tem bolj povezati s svojimi domačimi, izvemo s pomočjo britanske veleblagovnice Tesco. Če smo dovolj božični, se lahko spremenimo kar v prave božične like!
V britanski veleblagovnici John Lewis nam ob izjemni glasbi pričarajo nenavadno in netradicionalno, a zanje popolno božično drevo.
Za vse, ki jim ta čas povzroča stres, pa je Ikea pripravila oglas, ki priporoča, da si v vsej praznični zmešnjavi vzamemo čas zase.
Kaj pa slovenski božični oglasi? Poznaš kakšnega?
Lahko se spomniš še tistih iz prejšnjih let.
Za razmislek
- Kateri od teh oglasov ti je najljubši? Zakaj?
- Kakšno sporočilo nosijo tovrstni oglasi?
- Ali so prazniki preveč potrošniško usmerjeni?
