Časoris
Božičnim oglasom je skupno to, da pričarajo občutek topline. Foto: Everst/Dreamstime
Božičnim oglasom je skupno to, da pričarajo občutek topline. Foto: Everst/Dreamstime

Božični oglasi letos pozivajo k dobrodelnosti

Mesta počasi dobivajo praznično podobo, obiskal nas je prvi dobri mož, približuje se božič!

Božiča pa ni brez prazničnih oglasov. Letos še posebej izstopajo animirani in takšni z dobrodelno noto.

Tudi letos navdušuje oglas britanske veleblagovnice John Lewis, v katerem se ta povezuje z Action for Children in Who cares? Scotland.

V njem spremljamo moškega, ki se muči z rolkanjem. Na koncu izvemo, za koga se trudi tako zelo.

Na stisko številnih otrok opozarjajo tudi v dobrodelni organizaciji Shelter.

Brez strehe nad glavo bo to zimo v Združenem kraljestvu vsaj 119.000 otrok. Ti si vsak dan znova nadenejo nasmešek.

Sporočilo oglasa je, da se to ne bi smelo dogajati.

V oglasu za britansko tekstilno blagovno znamko Barbour blesti medvedek Paddington.

Išče unikatno darilo za svojega godrnjavega soseda in naleti na posebno in hkrati trajnostno rešitev.

Tudi pri Lidlu je v središču medvedek, in sicer plišasti. Ko mu nadenejo priljubljen pulover, nepričakovano zaslovi in odide, doma pa zazevata praznina in žalost.

Kot marsikatera druga zgodba tudi ta dobi srečen konec na božični večer.

V podjetju so v Združenem kraljestvu odprli banko igrač. Kupce spodbujajo, da jim jih podarijo. Oni pa jih bodo namenili dobrodelnim ustanovam.

K donacijam spodbuja še veriga supermarketov Aldi.

Pri svoji pripovedi se sicer opre na slavni božični film Sam doma, le da klasično družino tukaj zamenja korenčkova.

O pomembnosti družine govori še oglas spletnega trgovca Amazon.

Oče svoji hčerki pripravi prav posebno darilo, pri tem pa ustvarita nepozabne spomine.

V Disneyjevem oglasu, v katerem se dekletce pripravlja na prihod novega družinskega člana, pa mrgoli Disneyjevih elementov in veliko različnih čustev.

Te je kateri od njih s svojim sporočilom prepričal?

Za razmislek

  1. Kateri oglas ti je najbolj všeč?
  2. Vidiš kdaj božične oglase na slovenskih televizijah?
  3. Katere božične filme poznaš?
Podprite Časoris - poljubno

Sandra

Hanžič je novinarka, ki jo ob spremljanju vsakodnevnega dogajanja najbolj veselijo druženje s prijatelji, potovanja in sprehodi v naravo.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.