Ameriškemu najstniku, 13-letnemu Willisu Gibsonu, je uspel osupljiv dosežek.
Malo pred koncem leta 2023 mu je uspelo premagati različico videoigre Tetris. Ta obstaja od leta 1989.
Desetletja je bil to podvig, ki je veljal za nemogočega.
Prvotni oblikovalci igre so bili prepričani, da tega sploh ni mogoče storiti. Tetris je namreč igra, ki je narejena tako, da se nikoli ne konča.
Kosi, ki jih je treba ustrezno obrniti in razvrstiti, z vrha zaslona padajo vedno hitreje, dokler igralec ni preobremenjen in zato naredi napako.
Da igralec premaga igro, mora doseči tako visoke rezultate, da se njeni pomnilniki preobremenijo in se igra zruši.
Do zmage pride, ker računalnik preprosto ne more nadaljevati.
Pred tem podvigom je različico igre Tetris uspelo premagati le umetni inteligenci.
Posebno zasnovan program umetne inteligence je zaznaval stanja in dejanja igre tako hitro in natančno, da ni nikoli naredil napake. Tudi utrudil se ni.
Nekaj, kar se je takrat zdelo daleč preko omejitev vsega, kar zmore človek.
Najstnik je svoje igranje prenašal po spletu. Kar 40 minut je neumorno bil bitko z neverjetno hitro naraščajočo hitrostjo igre.
Pri tem je postavil nove svetovne rekorde glede visokih rezultatov, odigranih nivojev in počiščenih linij.
Na koncu je dosegel nivo 157, kjer so se zrušile vse linije in igre ni bilo več mogoče nadaljevati.
To je bil pokazatelj, da je naredil nemogoče – premagal jo je!

Willis, ki Tetris igra šele dve leti, je uporabljal novo tehniko držanja krmilnika, imenovano rolling. Ta igralcem omogoča hitrejši vnos ukazov.
Tetris je v zadnjih desetih letih postal eden izmed vodilnih e-športov, v katerem vsako leto priredijo tudi svetovno prvenstvo.
Prek spleta si ga ogleda več kot 20 tisoč gledalcev.
Za razmislek
- Igraš videoigre?
- Kaj ti je pri tem všeč?
- Koliko časa porabiš za igranje?
