V Singapurju je potekalo mednarodno zasedanje o učiteljskem poklicu.
Slovenska delegacija se ga je udeležila pod vodstvom ministra za vzgojo in izobraževanje dr. Darja Felde.
Zasedanje je potekalo pod sloganom Vnovično zamišljanje izobraževanja, uresničevanje potenciala (Reimagining Education, Realising Potential).
Na njem so udeleženci govorili o položaju učiteljskega poklica v sodobni družbi.
Celoten dogodek je bil razdeljen na tri sklope.
V prvem delu so se pogovori dotaknili vprašanj o negotovi prihodnosti in spremembah, s katerimi se bodo soočali učenci in učenke.

Otroke je potrebno izobraziti na način, ki jim bo omogočal, da uspešno krmarijo med spremembami, ki jih bo prinesla prihodnost.
Minister je spregovoril o viziji vzgoje in izobraževanja v Sloveniji in poudaril, da se zavedamo trenutnih težav, kot so upad bralne pismenosti in pomanjkanje kompetence nekaterih učiteljev.
Drugi sklop je bil namenjen sodobni tehnologiji.
Ta je pomemben del izobraževanja, saj omogoča dopolnjevanje in prilagajanje praks poučevanja glede na specifične potrebe, zmožnosti in interese učencev.
Slovenija izvaja načrt za digitalno preobrazbo na vseh ravneh izobraževanja.
S tem želi zagotoviti varno in odgovorno uporabo sodobnih digitalnih tehnologij v vzgoji in izobraževanju, vključno s sistemi vedno bolj aktualne umetne inteligence.

Prispevek je minister sklenil z informacijo o sklepni konferenci, ki jo bo gostila Slovenija v okviru Evropskega leta izobraževanja za digitalno državljanstvo 2025 pod okriljem Sveta Evrope.
Zadnje zasedanje je naslovilo vprašanja o povezovanju med šolami in okoljem.
Takšna povezovanja in izvenšolske dejavnosti so nujna za bogatenje in spodbujanje učenja, motiviranosti in ustvarjalnosti otrok.
V Sloveniji se tako sodelovanje uresničuje skozi niz šolskih, izvenšolskih in delovnih dejavnosti na področjih od kulture, umetnosti in športa do različnih gospodarskih dejavnosti.
Minister je pri tem izpostavil dve razvojni novosti pri nas: prenovo razširjenega osnovnošolskega kurikula in krepitev partnerskega sodelovanja s svetom dela v poklicnem in strokovnem izobraževanju.
Mednarodni vrh o učiteljskem poklicu 2024 v Singapurju se je sklenil s predstavitvami zavez držav v povezavi z obravnavanimi temami.