Časoris
Ustvarjanje izdelkov iz papirja pomaga razumeti vrednost drugačnosti. Vir: osebni arhiv
Ustvarjanje izdelkov iz papirja pomaga razumeti vrednost drugačnosti. Vir: osebni arhiv

Ustvarjalnost pri pouku ne pozna meja

Družba potrebuje ljudi, ki bodo znali iskati in odkrivati rešitve za najrazličnejše probleme.

Prav to je vodilo pri tehniki in tehnologiji, kjer pri učencih najlažje spodbujamo ustvarjalnost in inovativnost, kjer učence motiviramo, da pustijo domišljiji prosto pot, pravi naša učiteljica tehnike in tehnologije in razredničarka Jerica Rajšek.

Pouk TIT je lahko zelo ustvarjalen. Vir. osebni arhiv
Pouk TIT je lahko zelo ustvarjalen. Vir. osebni arhiv

V marcu smo zato učenci 6. c razreda pri urah tehnike pridno ustvarjali.

Izdelovali smo uporabne in izvirne izdelke, ki smo si jih sami zamislili in oblikovali.  

Postavljeni smo bili pred izziv, kako iz papirnih gradiv, ki jih imamo na razpolago, narediti uporaben, inovativen izdelek.

Ko nam je učiteljica podala navodila, smo si že zamislili videz našega izdelka. Ob idejah smo narisali skice, nato pa še iz papirnih gradiv ustvarili prototip. Kasneje smo natančno narisali načrt. 

Šestošolci smo se s tem izzivom spopadli prvič, zato je bilo še toliko bolj zanimivo in poučno. Pri izdelavi izdelka smo morali biti pozorni na uporabo primernih materialov. 

Pouk TIT je lahko zelo ustvarjalen. Vir. osebni arhiv
Vir: osebni arhiv

In kaj pravijo učenci?

Jure Andročec: »Bilo mi je všeč ustvarjanje s papirnimi gradivi. Moj izdelek je razpadel, a vseeno sem ponosen nanj.«

Loriana Turnšek: »Ko smo pričeli z izdelovanjem izdelka, si nisem mislila, da je to tako zahtevno. Dobili smo zelo natančna navodila, ki sem se jih držala. Zadnji teden ustvarjanja me je zgrabila panika, ker je bil moj izdelek manjši od ostalih. Na koncu mi je le uspelo.«

Ela Cizej: »Pri izdelavi izdelka smo morali biti izjemno natančni, saj smo morali ob vsaki nenatančnosti z delom pričeti od začetka. Bilo je zanimivo in poučno. V izdelek smo vložili veliko truda.«

Marko Šolajić: »Zanimivo mi je bilo praktično delo. Ostala snov pri predmetu me ni pritegnila.«

Ko smo končali z izdelovanjem, smo ugotovili, da se vsak izdelek razlikuje.

To nas je pripeljalo do spoznanja, da je pomembna različnost, ki nas bogati.

Spoznali smo, da naša ustvarjalnost pri pouku nima meja, za to priložnost pa smo lahko hvaležni tudi učiteljici.

Ajda Čremožnik, 6. c, OŠ Polzela

Podprite Časoris Podporniki-102040 Share

Časoris

V Časorisu s svojimi zapisi in razmišljanji gostujejo tudi otroci, učitelji, ravnatelji, strokovnjaki in starši.
V prispevkih je zapisano njihovo mnenje, ki ne izraža nujno stališč uredništva.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.