V 9. razredu sem se odločila, da se vpišem na eno od splošnih gimnazij v Celju.
Zaradi bolezni se takrat informativnih dni nisem udeležila, vendar o svoji odločitvi nisem dvomila in sem se srednje šole zelo veselila.
O njeni menjavi sem resneje začela razmišljati nekje na polovici šolskega leta.
O tem sem se pogovorila doma in se udeležila informativnega dne ljubljanske srednje vzgojiteljske šole, gimnazije in umetniške gimnazije.
Zanimal me je program umetniške gimnazije, smer gledališče in film. Tja bi se mogoče prepisala.
Razmišljala sem, kaj dosežem, če ostanem na splošni gimnaziji, in kaj, če se prepišem na umetniško gimnazijo v Ljubljani.
Če ostanem, lahko ohranim stik s prijateljicami in imam odlične profesorje, vendar bom še vedno dve do tri ure na dan porabila za prevoz do šole.
Prav tako bi bila v okolju, kjer dijaki večino svojega časa namenijo šoli in učenju.
Skrbelo me je, da ne bi imela dovolj časa za filmsko ustvarjanje, ki mi največ pomeni.
Hkrati sem se zavedala, da se lahko na umetniški gimnaziji s filmom ukvarjam v okviru pouka in sem obkrožena z umetniki, s sebi enakimi. Vendar bi morala v dijaški dom.
Nobena odločitev torej ni bila idealna. Vsaka je prinašala tako pozitivne kot negativne posledice.
Odločila sem se, da se prepišem. Pri tem mi je pomagalo več stvari.
Seznam, na katerega sem napisala posledice obeh možnosti, podpora staršev, razredničarke in psihologinje na splošni gimnaziji ter tudi prijateljic.
Menile so, da je moja odločitev res pogumna in da si zaslužim le najboljše – okolje, kjer lahko več časa posvetim sebi in svojem ustvarjanju.
Poleti sem uspešno opravila dva diferencialna izpita, da sem se lahko prepisala v 2. letnik umetniške gimnazije.

Zdaj sem že dobro polovico leta tam in se mi vsi pomisleki o prepisu zdijo smešni in nepotrebni.
Vidim, da sem se pravilno odločila, in sem več kot zadovoljna.
Ponosna sem, da sem sledila sebi. Upam, da k sledenju sebi in temu, kar si želiš, navdihnem tudi tebe.
Slovarček
Diferencialni izpit je izpit, ki ga morajo opraviti študenti ali dijaki, kadar prehajajo iz enega izobraževalnega programa v drugega in nimajo vseh zahtevanih predznanj za nadaljevanje šolanja.
