Obiskovalci vrtnarskega krožka na OŠ Spodnja Šiška in učenci učiteljice Žive Škrinjar smo s Pedagoške fakultete dobili naravoslovni nahrbtnik.
Naravoslovni nahrbtnik je potoval od učenca do učenca v okviru projekta Multipliers.
Projekt je namenjen raziskovanju narave in okolja.

Naravoslovni nahrbtnik vsebuje lupo, posodice, vrečke, pipete, daljnogled in še veliko drugih stvari za raziskovanje.
Vsak učenec je imel nahrbtnik en teden.
Ko ga je vrnil v šolo, je povedal, kaj vse je z njim počel, in predstavil svoj zapis v posebnem dnevniku.
Ob predstavitvah zapisov, ki so potekale ob ponedeljkih v razredu ali ob četrtkih pri krožku, smo se naučili veliko zanimivega.
Tinkara je naredila mali vulkan s sodo bikarbono, kisom in toplo vodo. Julija je raziskovala stopinje v gozdu, ki jih za sabo puščajo živali.

Manca je opazovala Julijske Alpe in okolico. Lamar je čistil kovance.

Mark je lovil deževnico, ki jo je zbiral kar 24 ur.

Sara, s katero piševa ta članek, je opazovala ptice.
Obiskovalci vrtnarskega krožka smo delali zelo različne poizkuse. Na primer herbarij, opazovanje deževnikov, opazovanje podrtega debla, opazovanje prsti, leteči poper, poizkus z mandarino in druge.

Naše dnevnike smo nato pregledovali na šolskem vrtu.
Na našo šolo je naravoslovni nahrbtnik prinesla učiteljica Živa. Pri vrtnarskem krožku ji je pomagala Ines Rekar.
Pomagali so tudi starši, ki so nas otroke spremljali pri raziskovanjih. Z nami so se odpravili v gozd, na vikend, do potoka.
Včasih so nekateri učenci šole združili moči in pomagali drugemu, da je opravil svoj del raziskovanja.
Morda bi za najbolj zagrete v nahrbtnik dodali še mikroskop za opazovanje zelo majhnih bitij.
Če bi nahrbtnik obdržali tudi v 5. razredu, bi se lahko še malo bolj posvetili naravi in se še bolj poglobili v raziskovanje.
Sara Kaljković, Olivija Vindišar, 4. razred, Osnovna šola Spodnja Šiška
***
Želiš deliti svojo zgodbo z nami? Piši nam na urednistvo@casoris.si. Z veseljem jo bomo prebrali in objavili.
