Časoris
Jata divjih gosi. Foto: Manfred Antranias Zimmer/Pixabay
Jata divjih gosi. Foto: Manfred Antranias Zimmer/Pixabay

Najboljši haiku šestošolk z OŠ Polzela

V četrtek, 21. aprila, je v Festivalni dvorani Pionirskega doma v Ljubljani potekala zaključna prireditev za literarni natečaj Bodi pisateljica/pisatelj, ki ga je vodila Nika Kovač.

Natečaj je bil tokrat že deveti po vrsti. Namenjen je učencem drugega in tretjega triletja osnovnih šol ter dijakom srednjih šol v Sloveniji.

Mladi smo lahko svoja literarna dela pisali v številnih jezikih, v slovenskem, pa tudi angleškem, nemškem, francoskem, španskem in italijanskem jeziku.

Razpis so v letošnjem letu razširili na področje poezije, za slovenski jezik pa so razpisali tudi natečaj za pisanje haikuja na temo Ptice.

Sinjina neba,

jata ptic v neznanem –

moj nov kažipot.

nagrajeni haiku Ajde Čremožnik

Cilj natečaja je, da mladi pokažemo svoje jezikovne zmožnosti, prav tako pa tudi zmožnosti in spretnosti literarnega izražanja v slovenskem in tujem jeziku.

Medve sva bili nagrajeni za najboljša haikuja po izboru žirije, ki sva ju napisali pod mentorstvom najine učiteljice Marije Kronovšek.

Ptice v gozdu,

tišina jih ulovi,

nato vse zaspi.

nagrajeni haiku Kaje Tomažič

Poleg priznanja sva prejeli tudi dve knjigi, zbornik Nagrajena dela literarnega natečaja Bodi pisatelj/pisateljica 2022 in pesniško zbirko Barbare Gregorič Gorenc z naslovom Negotove pesmi.

Prireditev so organizatorji odlično popestrili tudi z glasbo. Dramski igralci so prebrali odlomke najboljših in nagrajenih literarnih del nas mladih. Nekaj besed sta nam namenili tudi Alenka Veler, članica letošnje žirije natečaja ter urednica knjižne zbirke Sinji galeb, in pripovedovalka ter pisateljica Špela Frlic, avtorica mladinskega romana Bleščivka.

Po prireditvi je bilo organiziranih več delavnic: Impro poezija, Scenaristična delavnica, Kreativno pisanje in Delavnica improvizacijskega gledališča. Udeležili sva se delavnice Impro poezija. Delavnica nama je bila zelo všeč.  

Priznanji za najboljši haiku po izboru žirije. Vir: OŠ Polzela
Priznanji za najboljši haiku po izboru žirije. Vir: OŠ Polzela

Pričakovali sva, da bo delavnica potekala tako kot pouk, a je bila veliko bolj zanimiva in zabavna. Igrali smo se igre asociacij (s pisanjem grafitov, iskanjem besede ali povedi, na katero najprej pomislimo, ko zaslišimo besedo »nevarnost« …) in spoznali, kaj je improvizacijsko gledališče, impro poezija in na kakšne načine se lahko lotimo pisanja pesmi.

Preoblikovali smo pesem z naslovom Razredna slika, ki smo jo morali spremeniti v našo lastno pesem, naše razredne slike. Veliko pesmi je bilo res čudovitih.

Naši voditeljici je bilo še posebej všeč, da smo se udeleženci pogovarjali tudi med odmori, ko smo bili sami. Vsi smo se ujeli, zato smo si ob koncu delavnice med seboj izmenjali tudi e-naslove.

Ajda Čremožnik, 6. c, Kaja Tomažič, 6. b, OŠ Polzela

Časoris

V Časorisu s svojimi zapisi in razmišljanji gostujejo tudi otroci, učitelji, ravnatelji, strokovnjaki in starši.
V prispevkih je zapisano njihovo mnenje, ki ne izraža nujno stališč uredništva.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.