Časoris
Raziskovalna naloga literarni junaki. Vir: Pixabay
Vir: Pixabay

Literarni junaki

Živijo, moje ime je Zoja Jovanović. Stara sem 11 let in obiskujem peti razred Osnovne šole Polje.

Predstavila vam bom potek izdelave svoje raziskovalne naloge. Moj cilj je, da vas navdušim, da se tudi kdo od vas odloči za kaj podobnega.

Že na začetku letošnjega šolskega leta sem začela razmišljati o izdelavi raziskovalne naloge, a sem si mislila, da bo to še en nedokončan projekt (v tem primeru bi se moja zbirka o LE načrtih res izpopolnila). Po nekaj dneh razmisleka sem se odločila, da bom idejo izpeljala do konca.

Željo sem predstavila razredničarki, ki se je z idejo strinjala, zato sem si takoj poiskala mentorico, ki bi me vodila skozi potek izdelave naloge in mi pomagala. Tako se je delo šele začelo.

Ker zelo rada berem, sem se odločila, da bom raziskovala poznavanje literarnih junakov. Začela sem zbirati  literaturo in pisati teoretični del raziskovalne naloge. Zastavila sem si sedem ciljev in postavila sedem hipotez o poznavanju slovenskih literarnih junakov. 

Nato sem sestavila anketo  in jo izvedla v četrtih in petih razredih naše šole. Anketa je ključna, saj le na podlagi nje ustvarimo raziskovalno nalogo. Nato sem napisala vso teorijo (kaj je književnost, na kaj jo delimo, kaj so literarni junaki …). Kasneje sem začela z obdelavo odgovorov na anketo in grafi.

Napisala sem še krajši intervju z učiteljicama slovenščine. Med čakanjem na odgovore pa sem ustvarila zapis o slovenskih književnih junakih. Na koncu so me čakali še izhodišče, rezultati  raziskave, ugotovitve in zaključek raziskovalne naloge.

Nato je bil čas za izdelovanje predstavitve na zagovoru. Začela sem z naslovom in področjem, nadaljevala pa s povzetkom, hipotezami in cilji. Nekajkrat sem predstavitev prebrala, da se mi je vtisnila v spomin, in prišel je čas za zagovor.

Zagovor je potekal 21. marca 2019 na 32. srečanju mladih raziskovalcev.

Za začetek sem še enkrat prebrala svojo predstavitev in poiskala učilnico, v kateri bomo predstavila svojo nalogo (učilnice so se delile po področjih, npr. slovenščina, zgodovina, šport …). Nato je prišel čas, ko sem stopila pred ostale raziskovalce, mentorje in komisijo ter predstavila raziskovalno nalogo. Na koncu nam je komisija postavila še nekaj vprašanj, potem pa sem prisluhnila ostalim predstavitvam.  

Čez nekaj časa je na  vrsto prišla še podelitev nagrad, kjer smo se  zbrali vsi raziskovalci in uživali v prijetnem dopoldnevu BREZ POUKA!

Na začetku smo si ogledali predstavo, nato pa prešli na nagrade za plakate, raziskovalne in seminarske naloge. Nagrajenci smo prišli na oder, kjer smo prejeli nagrado. 

Nagrada  za dobro napisano raziskovalno nalogo je dvodnevni izlet v Italijo, ker si bomo ogledali Verono, živalski vrt, safari in odšli v Gardaland.

Moja izkušnja s pisanjem raziskovalne naloge je bila odlična. Normalno je, da z vsem pride tudi nekaj treme, a je vredno. 

Zoja Jovanović, 5. razred, OŠ Polje

Časoris

V Časorisu s svojimi zapisi in razmišljanji gostujejo tudi otroci, učitelji, ravnatelji, strokovnjaki in starši.
V prispevkih je zapisano njihovo mnenje, ki ne izraža nujno stališč uredništva.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.