Najstniške družbe so polne limk in gaserjev. To sta izraza, s katerima se mladi srečamo na dnevni ravni.
Kaj v resnici pomenita? Kdo so limke in kdo gaserji? Koga lahko označiš za gaserja in koga ne?
Limka je izraz za žensko, običajno najstnico, gaser pa za moškega, običajno najstnika, ki po nekaterih značilnostih – tako zunanjih kot karakternih – izstopata iz družbe.

Gaser in limka torej pomenita približno podobno, tipične značilnosti pa bom v nadaljevanju razložila na primeru gaserja.
Gaserjeva zunanjost oziroma stil oblačenja je ohlapna trenirka, ki je ponavadi znamke Nike ali Adidas, njegova obutev pa so nogavice in japonke skupaj.
Večinoma posluša balkansko glasbo in jo po možnosti tudi vsiljuje drugim.
Okrog se vozi z »gasermobilom« oziroma skuterjem.
Limk in gaserjev družba običajno ne mara in ima nekaj proti njim.
Ti posamezniki namreč dajejo vtis, da se imajo za nekaj več, iščejo pozornost in z zgoraj naštetimi lastnostmi opozarjajo nase.
Označevanje koga z limko ali gaserjem ima na splošno negativen pomen. Velikokrat se izraza uporabljata kot žaljivka.
Njun pomen je zelo odvisen od družbe, v katero spadaš.
Če na primer skrivaj govoriš slabe stvari o nekom, lahko ta izraz uporabiš kot žaljivko.
Če pa se pogovarjaš s prijateljico, ima ta izraz pozitiven pomen.
Pri nas na Polzeli to poimenovanje med sabo uporabimo v situaciji, ko neka oseba v nečem »zažiga« ali pa naredi nekaj nepričakovanega, nenačrtovanega in je v tem uspešna.
Rečemo na primer, da »slayaš« ali pa »o, kér gaser«.
S tem, ko nekomu rečeš, da je limka ali gaser, ne misliš nič resnega. Obstaja pa možnost, da ti bo ta oseba zaradi tega zamerila.
Uporaba izraza limka in gaser je zelo odvisna od tega, s kom se v dani situaciji pogovarjaš in kako je ta izraz sprejet v tvoji družbi.

Pomen in pogostost teh dveh izrazov sta zagotovo odvisna tudi od same okolice ter starosti družbe.
Na primer v manjšem kraju njuna uporaba ni tako pogosta in nima tako močnega pomena, kot ga imata limka in gaser v katerem večjem slovenskem mestu, ali pri na primer srednješolcih, ko limke in gaserji dobijo nove ideje za iskanje pozornosti in priljubljenosti v družbi.
