Kako rešiti naš planet?
Predstavljamo zmagovalni ideji, ki sta bili najboljši v kategoriji drugega triletja osnovne šole.
Na Osnovni šoli XIV. divizije Senovo je 16 učencev narisalo velik zemljevid Brestanice. Na njem so označili točke, kjer lahko poskrbimo za čistejši planet. To so mesta za:
- mlin ob vodi,
- predelavo odpadkov,
- majhno jedrsko elektrarno,
- avtomobile na vodik,
- javni promet in več koles,
- menjavo rabljenih reči,
- nakupovanje živil v rifuzi,
- lokalno žito za pekarno,
- lokalno in ekološko pridelavo hrane,
- predelavo in prodajo hrane,
- lokalno hrano,
- učne kmetije za naravno kmetovanje,
- tržnico,
- pasivne hiše,
- plakate na starem papirju,
- eno cerkev za vse vere in
- dom za upokojence.
Na Osnovni šoli Vojnik, Podružnični osnovni šoli Socka je 16 učencev četrtega in petega razreda posnelo video. Predstavili so razvoj našega planeta ter si pri tem pomagali z lego kockami. Izpostavili so človeško vlogo pri uničevanju okolja, a tudi iskanje rešitev zanj, za čisto vodo in prst. Med njimi so robot za pobiranje smeti in igrače iz uporabljenih reči.
Priporočajo nam, da očistimo svojo okolico in tako pomagamo planetu! Vsi lahko prispevamo k njegovi lepši prihodnosti.
Na koncu so zapeli in zaplesali planetu v čast.
***
Prispevek je del mednarodnega natečaja, ki so si ga zamislili v organizaciji Global Youth and News Media. Z njim želijo predstaviti ideje otrok z vsega sveta o tem, kako rešiti naš planet. Objavili jih bodo pod skupno oznako #HowToSaveOurPlanetStep1.