Na Drugi osnovni šoli Slovenj Gradec si zelo prizadevajo za dobro vzdušje. Pomembni so jim dobri odnosi med učenci, med učitelji in učenci pa tudi med učitelji. Med našim obiskom na šoli so nam pokazali nekaj načinov, kako negujejo dobro komunikacijo.
Na razrednih urah se učenci urijo v timski harmoniji. Kaj to pomeni? Za »nalogo« dobijo različne igre, v katerih medsebojno delujejo, se povezujejo, gradijo medsebojne odnose, nam je pojasnila učiteljica Katja Uršič.
Učiteljice in učitelji, pa tudi drugi delavci na šoli, pa se sproščajo z jogo smeha! Boža Božena Lesjak, učiteljica in izvajalka joge smeha, dobro ve, kako pomembno je, če prideš v službo dobre volje, nasmejan, saj lahko potem to dobro voljo daješ naprej učencem.
In da bi se na Drugi OŠ Slovenj Gradec počutili dobrodošle že ob prihodu tudi novinci, so sami učenci poskrbeli na prav poseben način: posneli so filmček. V njem učencem priseljencem predstavijo šolo in jim na ta način pomagajo, da se lažje znajdejo v novem okolju.
Ideja se je rodila pri razredni uri med pogovorom o medkulturnosti, je povedala multiplikatorka v projektu Izzivi medkulturnega sobivanja Tanja Jeseničnik. V film so štirje učenci vložili veliko truda. Posneli so ga kar s telefonom. Sami so izbrali glasbo in dodali podnapise v slovenščini, srbohrvaščini in angleščini, sta nam pojasnila Alex Tomasini in Matevž Štifter.
Dobra ideja!
***
Prispevke v seriji Za medkulturno sobivanje pripravljamo v okviru projekta »Izzivi medkulturnega sobivanja«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
