V uredništvu Časorisa smo bili minule dni precej vznemirjeni.
Izvedeli smo, da smo nominirani za nagrado za najboljši evropski projekt s področja medijske pismenosti.
Urednica dr. Sonja Merljak Zdovc je zato odpotovala v Bruselj na prvi vseevropski teden medijske pismenosti.
Za nagrade se je potegovalo 130 projektov, med njimi tudi projekt POP TV Dejstva in spletna igra Bad News, ki je prav danes zaživela tudi v slovenskem jeziku.
Žirija je izmed njih izbrala deset in jih povabila v Bruselj, kjer so se predstavili na osrednjem dogodku tedna – posebni konferenci, ki so se je udeležili številni strokovnjaki s področja medijske pismenosti.
Ob koncu konference so razglasili tri najboljše projekte:
- priznanje za najbolj inovativen projekt je prejel belgijski projekt Media mashup;
- priznanje za najbolj izobraževalen projekt je prejel irski projekt HTML heroes;
- priznanje za projekt, ki lahko najbolj vpliva na širjenje medijske pismenosti po Evropi, je prejel finski projekt Media mistakes.
Na Časorisu smo bili zelo veseli in ponosni, da smo lahko spletni časopis za otroke in delavnice medijske pismenosti, ki jih izvajamo, predstavili obiskovalcem iz številnih evropskih držav.
In kaj sploh je medijska pismenost?
V videu (v angleščini) lahko vidiš, kako to, preprosto povedano, pomeni, da ne verjameš vsemu, kar slišiš, vidiš ali prebereš, na besedo, ampak da znaš preveriti, ali je res tako.
Kaj je torej s pošastmi iz omare? Obstajajo ali ne?