fbpx
Časoris

Oglas za Gillette »Najboljše v moškem« navdušuje in razburja

Oglase med gledanjem televizijskih programov običajno preskočimo.

To je še posebej preprosto, če oddaje gledamo z zamikom, po možnosti na tablicah.

To dobro vedo oglaševalci, zato vse več oglasov ustvarjajo za prikazovanje na spletnih portalih in družbenih omrežjih.

Mnogi oglasi so dolgočasni. Kdo se še ni naveličal domnevno čudežnih čistilih, ki menda očistijo vse madeže?

A včasih kakšen oglas navduši. Še posebej očarljivi so tisti, ki jih predvajajo pred božičem.

V zadnjih letih so postali modni oglasi z družbenokritičnim sporočilom.

Pred časom so blagovno znamko Always predstavljali s kampanjo Kot dekle.

Te dni pa se marsikje pogovarjajo o oglasni kampanji podjetja Gillette, ki izdeluje britvice.

Kampanja Najboljše v moških sporoča, da bodo današnji fantki jutrišnji moški.

Že od malih nog jih je zato treba učiti spoštljivosti do žensk. Tako bomo lahko preprečili nadlegovanje, ki ga denimo na delovnem mestu še vedno doživljajo številne ženske.

Odgovornost za spoštljivejši odnos do žensk so v podjetju Gillette tako preložili na moške.

V marsikateri družbi deklicam že od malega govorijo, kako naj ravnajo, da se jim ne bo zgodilo kaj hudega. Pri fantih pa pogosto ni tako. Malokje jih že od malega učijo, da ne smejo podlegati spolnim stereotipom.

Tudi zato dekleta ugotavljajo, da je za njihove sošolce brisanje table žensko opravilo.

Toda oglas Najboljše v moških je razburil številne moške. Nekateri so iz njega razbrali, da so slabi samo zato, ker so moški.

Tisti, ki jih je oglas navdušil, menijo drugače. Po njihovem oglas sporoča, da moramo spoštovati drug drugega.

Vsekakor je snovalcem oglasa uspelo doseči, kar si mnogi želijo. Beseda Gillette je sedaj vsepovsod.

 

Slovarček

Kampanja je organizirana, široko zasnovana dejavnost z določenim ciljem.

Snovalec je oseba, ki nekaj ustvarja.

Za razmislek

  1. Zakaj so številni oglasi dolgočasni?
  2. Kakšen bi bil tvoj oglas?
  3. Poznaš še kakšen družbenokritičen oglas?
image_print
Sonja

Sonja

Merljak Zdovc je urednica Časorisa. Je zelo radovedna in rada spoznava ljudi in njihove zgodbe. Veliko piše in včasih posname tudi kakšen video. Vesela bo, če ji pišeš.

Dodaj komentar

Pomagajte nam

Časoris je brezplačno na voljo vsem otrokom, pa tudi učiteljem in staršem, a ne nastaja brez stroškov.

Če vam je všeč, pomagajte, da bomo lahko še naprej ustvarjali kakovostne vsebine. Postanite Časorisov podpornik!

Pišite nam na donacije@casoris.si in posredovali vam bomo podatke za nakazilo na račun Zavoda Časoris.

Ali pa kliknite na spodnji gumb in vpišite željeni znesek.





Vreme

Ljubljana, Slovenija
Mostly sunny
27°C
 

Časoris je spletni časopis za radovedne otroke (in njihove starše ter učitelje). Pridruži se nam!

Sledi nam

Naj ti ne bo nerodno, pridruži se nam. V Časorisu smo radovedni, radi spoznavamo otroke in se veselimo novih bralk in bralcev.