Časoris
Na konferenci bodo predstavili nove načine poučevanja in primere dobre prakse uporabe digitalnih tehnologij in umetne inteligence v šolstvu. Vir: Adobe Stock
Na konferenci bodo predstavili nove načine poučevanja in primere dobre prakse uporabe digitalnih tehnologij in umetne inteligence v šolstvu. Vir: Adobe Stock

V šoli prihodnosti tudi digitalne tehnologije in umetna inteligenca

Kakšna bo šola v prihodnosti?

Odgovore bodo iskali strokovnjaki in učenci, ki sodelujejo na osrednji konferenci slovenskega predsedovanja Svetu EU ResetEDU.

Razpravljali bodo, kako vidijo šolo v prihodnosti in kako v njej uporabljati digitalne tehnologije in umetno inteligenco.

Veselim se sodelovanja z mladimi in številnih odličnih praks učencev in dijakov. Zagotovo bodo še posebej zanimive rešitve, do katerih bo prišlo več kot tri tisoč sodelujočih na mednarodnem digitalnem hekatonu. Glas mladih je za nas zelo pomemben, zato ga spodbujamo na različne načine. Mladi ste naša prihodnost, zato želimo skupaj z vami oblikovati izobraževalni sistem prihodnosti po vaši meri.

Simona Kustec, ministrica za izobraževanje

Na eni od delavnic se bodo posvetili tudi medijski pismenosti: med drugim bodo govorili o tem, kako naj šola učence nauči razlikovati med lažnimi in resničnimi novicami.

Toda ali otroci in mladi sploh vedo, kaj pomeni biti medijsko pismen?

Po besedah Tajde Hvala, dijakinje 4. letnika Biotehniške šole Šolskega centra Nova Gorica, ki bo sodelovala na delavnici, to pomeni, da znaš izluščiti pomembne podatke iz različnih medijev – tiskanih, radia, televizije in spletnih portalov – pa tudi sposobnost ugotoviti, ali so podatki resnični.

Z medijsko pismenostjo in varnostjo na spletu, predvsem na družbenih omrežjih, se je seznanila v osnovni šoli. Takrat so jo opozorili na lažne profile in lažne podatke, ki se skrivajo za njimi.

V srednji šoli pa se o tem niso učili. Izvedeli so le, kako morajo izbirati vire za seminarske naloge. Wikipedija denimo ni najbolj zanesljiv vir, saj jo lahko dopolnjuje vsakdo – tudi z lažnimi podatki.

»Želim si, da bi v šoli izvedela, kako razlikovati resnično od neresničnega, in da bi nas naučili, kako primerjati resničnost novic iz različnih virov,« pravi Tajda Hvala.

Za razmislek

  1. Kako sodeluješ pri oblikovanju prihodnosti šole?
  2. Se veseliš uporabe umetne inteligence v šoli?
  3. Kako bi jo bilo smiselno uporabiti?

Sandra

Hanžič je novinarka, ki jo ob spremljanju vsakodnevnega dogajanja najbolj veselijo druženje s prijatelji, potovanja in sprehodi v naravo.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.