Vam je kdaj hudo, ko vidite, da nihče ne všečka vaših objav na Instagramu? Da nihče ne pogleda vašega kulskega posnetka na Snapchatu?
Zavzdihnete, ko vidite, da imajo prijatelji veliko več sledilcev?
In se morda odločite, da boste nekoč slavni, ker imajo slavni ogromno sledilcev.
Nikar! Število všečkov nič ne pove o tem, kako dobra je fotografija, ki ste jo objavili na Instagramu, niti koliko prijateljev imate.
Vse več medijev namreč opozarja, kako zelo preprosto je kupiti všečke in sledilce. In ne kupujejo jih le običajni ljudje! To počnejo tudi slavni igralci, pevci in športniki. Vse le zato, da bi bili na videz še bolj priljubljeni.
Na Facebooku je kar 60 milijonov profilov lažnih, na Twitterju pa po nekaterih ocenah okoli 48 milijonov.
In če nekdo želi, da bi bilo njegovo sporočilo na Twitterju desettisočkrat posredovano, potrebuje za to le nekaj deset evrov.
Priljubljenost na družabnih omrežjih tako ni odvisna od tega, kdo smo in kaj počnemo, ampak od tega, koliko denarja smo pripravljeni zanjo zapraviti.
Mar ni potemtakem veliko bolje, da se s prijatelji dobimo na igrišču ali dvorišču in jim povemo, kako super so?
Slovarček
Všeček oziroma po angleško like je ikona, s katero izrazimo, da nam je neka vsebina všeč.
Sledilci so tisti, ki nam sledijo na družabnih omrežjih, na primer na Instagramu.
Za razmislek
- Zakaj tudi slavni kupujejo všečke in sledilce?
- Koliko ti pomeni priljubljenost na spletu?
- Zakaj so virtualni prijatelji pomembnejši od resničnih?