Prav te dni sta v središču pozornosti izobraževalnih organizacij po vsem svetu ustvarjalnost in inovacije.
Pa veš, zakaj?
Med 15. in 21. aprilom obeležujemo svetovni teden ustvarjalnosti in inovacij. Petek, 21. aprila, pa je Organizacija združenih narodov razglasila za svetovni dan kreativnosti in inovacij.
Pojem ustvarjalnost ima pravzaprav širok pomen in se lahko udejanji na različnih področjih.
V vsakdanjem življenju se kaže kot učinkovito reševanje problemov v šoli, službi in medsebojnih odnosih.
Na družbeni ravni vodi do novih spoznanj in odkritij v znanosti ali umetnosti.
Na ekonomskem področju inovativni produkti ustvarjajo nove priložnosti in nova delovna mesta.

Zelo je pomembno, da ustvarjalno mišljenje, kreativnost in inovativnost spodbujamo že v osnovni šoli.
Na OŠ Solkan so učitelji zavezani k temu, da za učence in učenke vzpostavljajo varno in tudi spodbudno učno okolje.
Ustvarjalnost in inovativnost učitelji spodbujajo že s postavljanjem zahtevnih odprtih vprašanj o temah, ki jih obravnavajo.
Barbara Stožir Curk
Šolska psihologinja Barbara Stožir Curk poudarja, da se delo z nadarjenimi učenci začne že v razredu.
Učitelje zato spodbujajo k medpredmetnemu povezovanju tako znotraj učnih ur kot v dnevih dejavnosti.
Učenci in učenke si želijo tovrstnih dejavnosti, saj so v njih aktivni, ustvarjalni in imajo priložnost preverjati svoje znanje.
Barbara Stožir Curk
K sodelovanju pri dejavnostih povabijo nadarjene učenke in učence ter tiste, ki za tovrstne dejavnosti kažejo motivacijo in interes.
Jutri bo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani potekal tudi zanimiv dogodek z naslovom Ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju.
S tem bodo obeležili svetovni dan ustvarjalnosti in inovacij. Tako se bodo pridružili pobudi Organizacije združenih narodov v prizadevanjih za bolj ustvarjalno družbo.
Za razmislek
- Kakšne pristope imajo učitelji na vaši šoli?
- Se ti zdi ustvarjalnost zabavna?
- Kako pogosto razmišljaš izven klasičnih okvirjev?
