Časoris
Vedoželjnost in kreativnost lahko prerasteta v inovativnost tudi preko igre. Vir: Pexels
Vedoželjnost in kreativnost lahko prerasteta v inovativnost tudi preko igre. Vir: Pexels

Inovativnost lahko krepimo tudi skozi igro

Otroci ste zelo vedoželjni in ustvarjalni. Toda – ali boste zato inovativni?

Gregor Smolej je svojo inovativnost začel razvijati v otroštvu, ko je z lego kockami gradil stolpe in mostove ter ugotavljal, kako naj poskrbi, da bo avto še hitrejši. Na nek način se v svojem nenavadnem poklicu, je namreč upravljalec inovativnosti v podjetju Iskratel, igra še danes.

Gregor Smolej. Foto: Tadej Kreft
Gregor Smolej. Foto: Tadej Kreft

Kaj počne upravljalec inovativnosti?

Kot upravljalec inovativnosti pomagam sodelavcem čim hitreje uresničiti njihove ideje.

Usmerjam jih, da imajo neprestano v mislih uporabnike te ideje; da razmišljajo, kako bi jim lahko ta novost koristila.

Ker delujemo v visokotehnološkem podjetju, seveda razmišljam tudi o tem, kako bi lahko s to idejo zaslužili.    

Kako lahko otroci okrepijo svojo inovativnost?

Zelo preprost odgovor: z igro.

Ko nekaj počnemo z rokami, se naša zmožnost razmišljanja močno poveča. Bistveno pri igri je tudi eksperimentiranje, odkrivanje vedno novih možnosti igre in uporabe stvari.

Prav nič ne škodi niti opazovanje okolice; tega, kaj se dogaja okrog nas, v naravi in kaj počnejo mojstrski rokodelci.

Utrinki z lanskoletnega tedna inovativnosti. Vir: Iskratel
Utrinki z lanskoletnega tedna inovativnosti. Vir: Iskratel

Na kakšen način ohranjate svojo radovednost?

Vedno iščem odgovor, kako stvari delujejo.

Rad si ogledam kakšen dokumentarni film in kaj zanimivega preberem. Potrebno pa je gojiti tudi ljubezen do kakega hobija. Pri meni je to obnova stare domačije in sestavljanje lego kock.

Kako inovativni pa so otroci?

Otroci so po naravi vedoželjni in zelo ustvarjalni.

Ali bo to preraslo v inovativnost, pa je v največji meri odvisno od domačega okolja, šole ter tega, kako vedoželjni so njihovi vrstniki.

Pri Iskratelu v okviru Meseca !Novativnosti pripravljajo nagradni natečaj, pri katerem otroke vabijo k razmisleku o tem, kaj je dobra ideja. Izdelke zbirajo do vključno 10. 5. 2021. Več o natečaju najdete TUKAJ!

Zadnja novica

Roža 3. b z OŠ Prežihovega Voranca v Ljubljani. Vir: Arhiv Iskratela
Roža 3. b z OŠ Prežihovega Voranca v Ljubljani. Vir: Arhiv Iskratela

Objavljamo rezultate natečaja:

  1.  Lara, 7 let, OŠ dr. Ivana Korošca Borovnica
  2. Ožbej, 9 let, OŠ Livada Ljubljana
  3. Tinkara, 7 let, OŠ Livada Ljubljana

Posebna pohvala pa gre učencem 3. b razreda OŠ Prežihovega Voranca v Ljubljani za skupinsko sodelovanje in izvirne prispevke v posebni roži.

Za razmislek

  1. Ti je uspelo izvesti kakšen nenavaden poskus?
  2. Kako?
  3. Ali je radovednost pomembna?

Mirjam

Tominc je novinarka, ki svoj prosti čas rada preživlja v gledališču, tako na odrskih deskah kot med občinstvom. Obožuje učenje tujih jezikov in spontane izlete s prijatelji.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.