Časoris
Zmajček s prijateljico. Vir: Posnetek zaslona/You Tube
Zmajček s prijateljico. Vir: Posnetek zaslona/You Tube

Čarobnost prazničnih oglasov je spet tu

Zadnji mesec v letu že nestrpno pričakujemo božično-novoletne praznike. Prav zato ta mesec imenujemo veseli december.

Veselimo se druženja s tistimi, ki jih imamo radi. Razveseljujejo pa nas tudi darila.

V decembru tudi Slovenci zapravljamo več kot sicer. Kupimo več hrane, oblačil in obutve, kozmetike, še posebej pa decembra več kot običajno namenimo za elektronske in gospodinjske aparate.

V podjetjih, ki želijo prodati veliko izdelkov, poskušajo našo pozornost pritegniti z oglasi. To seveda počnejo vse leto, decembra pa se ponekod še posebej potrudijo.

Namesto običajnih posnamejo že skoraj čarobne oglase in v njih pripovedujejo prave pravcate praznične zgodbe; skoraj take, kot jih poznamo iz risank in filmov.

Z njimi še vedno želijo prodajati svoje izdelke, a obenem z njimi tudi sporočajo, kaj je bistvo praznikov: da si vzamemo čas za bližnje, da smo dobri in prijazni do bližnjih in do neznancev.

Ustvarjalci prazničnih oglasov že nekaj let celo tekmujejo, kdo bo pripravil najboljši izdelek.

Letos so največ pozornosti pritegnili oglasi o:

  • deklici in njenem prijatelju zmaju
  • pometaču dečku Nikolaju
  • prazničnem presenečenju
  • vrnitvi vesoljčka E.T.-ja

Je kateri od njih (posebej) všeč tudi tebi?

Posebno pozornost je letos zbudil oglas, ki je nastal v sodelovanju z organizacijo Greenpeace, ki skrbi za okolje. Z oglasom so v Greenpeacu želeli sporočiti, da ljudje uničujemo naravo, če kupujemo izdelke, ki vsebujejo palmovo olje.

Ker je oglas vseboval politično sporočilo, tega pa po pravilih ne bi smel, ga v Veliki Britaniji niso želeli predvajati po televiziji.

A to še ne pomeni, da si ga ne moremo ogledati, saj je na You Tubu.

Za razmislek

  1. Koliko oglasov na dan opaziš?
  2. Ali si kdaj kaj zaželiš po tistem, ko si to videl v oglasu?
  3. Kaj meniš o Greenpeacovem oglasu?

Mojca

Štruc rada piše o malih in velikih otrocih, o malih in velikih družinah in predvsem o vsem, kar bi otroke lahko zanimalo.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.