Časoris
Letošnji božični oglasi nas še posebej popeljejo v svet domišljije. Vir: Adobe Stock
Letošnji božični oglasi nas še posebej popeljejo v svet domišljije. Vir: Adobe Stock

Božični oglasi nas vabijo v fantazijski svet

Pred nami je tretja adventna nedelja, lučke že gorijo, smrekice so postavljene … čas je za božične oglase!

Vsako leto je med najbolj pričakovanimi oglas za Coca-Colo. Letos so njegovo izdelavo prepustili umetni inteligenci, ki se je poigrala z njenim znanim oglasom iz leta 1995.

To je nekatere razočaralo.

Zvok oblikuje, kako se povezujemo s svetom, in Apple nam tokrat prikazuje moč sluha.

Naglušni oče ne more uživati ob hčerkinem veselem igranju kitare, vendar najde rešitev.

Trgovec Boots nam pokaže, kdo v resnici skrbi za pripravo naših daril, medtem ko Božiček spi.

V oglasu blagovne znamke Barbour ovčji pevski zbor podleže zmrzali. Z vajo nadaljujejo, ko jim pasji dirigent zagotovi zimske kape in šale.

Supermarket Sainsbury predstavi trgovko Sophie in velikana, ki ji pomaga pripraviti izjemne praznične jedi.

Ta sloni na knjigi Veliki dobrodušni velikan Roalda Dahla.

Podobno je pri trgovini M&S, le da namesto velikana na pomoč priskoči kar pravljična vila.

Pri verigi supermarketov Aldi pa božično večerjo s svojo tajno misijo rešita dva iznajdljiva korenčka.

Disney nas popelje v svet dečka, ki ima na glavo zalepljeno hobotnico.

Skupaj doživljata božične radosti in postaneta najboljša prijatelja. Nato izvemo, da se najlepša popotovanja začnejo s sanjami.

V veleblagovnici John Lewis obupana Sally išče darilo za svojo sestro. Vmes gre skozi skrivna vrata na zanimivo popotovanje po preteklosti ter se spet znajde na istem mestu.

Na koncu odkrijemo skrivnost iskanja popolnega darila: vedeti moramo, kje ga iskati.

Dobrodelnost v praznični čas vnaša organizacija Shelter Scotland, ki opozarja na položaj brezdomnih otrok.

Samo ljubezen jih ne more zaščiti, a pri tem lahko pomagajo naše donacije.

Poznaš kakšen slovenski oglas?

Za razmislek

  1. Kateri od teh oglasov ti je najljubši? Zakaj?
  2. Kateri so elementi dobrega oglasa?
  3. Kaj si misliš o oglasih, ustvarjenih z umetno inteligenco?
Podprite Časoris ozka pasica Časko

Sandra

Hanžič je novinarka, ki jo ob spremljanju vsakodnevnega dogajanja najbolj veselijo druženje s prijatelji, potovanja in sprehodi v naravo.

Vprašanje tedna

Podprite Časoris

Pomagajte nam ohraniti Časoris.
Brez vas ni nas.

SMS

Pošljite sms Casoris5 na 1919 in darujte 5 evrov.

ali

SMS

Pomagate nam lahko tudi na druge načine: z rednim mesečnim nakazilom, z bančno kartico ali prek PayPala.